Wij vinden het super leuk als u opmerkingen, ideeën of suggesties voor ons heeft.
U kunt deze doorgeven via contact@beautifuller.be of via een van onze socials.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en onze dienstverlening continu te verbeteren.
Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Ook dan horen wij het graag!
Het is natuurlijk vervelend als u niet tevreden bent over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren.
Wij willen u daarom vragen om hieronder ons klachten formulier te downloaden en deze via een e-mail aan contact@beautifuller.be te sturen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Wij nemen alle klachten serieus! Uw klacht kan namelijk leiden tot het aanpassen van onze procedures en/of dienstverlening. Zodra wij uw klacht ontvangen krijgt u binnen tien werkdagen een reactie. Mocht het ons niet lukken om uw klacht binnen deze termijn af te handelen, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.